Przejdź do treści

Usługi informacji

Od roku 2008 zajmuję się świadczeniem usług informacji z branży import rzeczy używanych dla firm i osób prywatnych. Informacje te są sprawdzone przeze mnie osobiście, kiedy jeździłem po rzeczy używane z wystawek i serwisów. Od lat kontakt z powracającym klientem potwierdza to, że informacja to klucz do sukcesu Państwa firmy. Z mojej strony oferuję usługę profesjonalnego przygotowania danych do pliku Excela lub PDF. Dzięki temu nie trzeba troszczyć się o papier podczas wyjazdu, w tym jego bezpieczeństwo przed kradzieżą co ma miejsce. Dziś bazy danych są objęte zakazem ich używania bez zabezpieczeń w całej Europie. Dlatego zachęcamy do korzystania z usług zgodnych z prawem europejskim.
Wystawki to potoczna nazwa zbiórki odpadów wielkogabarytowych takich jak meble i inne przedmioty na jakie zezwalają miejscowe przepisy. Odpady te nie mieszczą się w koszu z powodu ich objętości np. meble, rowery itd. Mieszkańcy wystawiają je na chodnik. Takie wystawki są organizowane kilka razy w roku lub na żądanie (tzw. wystawki na telefon lub auf Abruf). Terminy te są ogólnie dostępne dla mieszańców wybranej miejscowości w gminach i nie są objęte ochroną danych, ponieważ nie zawierają danych wrażliwych. Inaczej wygląda z wystawkami na telefon, takie informacje nie są ogólnie dostępne, a ich pozyskanie to często wyzwanie programisty. Wystawek nie wolno zbierać w całych Niemczech. Można jedynie dzień wcześniej pytać o rzeczy używane jakie mieszkańcy będą chętni nam przekazać w formie darowizny. Wyjazdy na wystawki wiążą się z ryzykiem niepowodzenia, co trzeba brać pod uwagę. Nie będę tu słodzić sam jeździłem na wystawki więc znam temat i ciężką pracę jak się z tym wiąże. Terminy przygotowuję w formie chronologicznej, która wymaga czasu, oprogramowania i doświadczenia. Za ten czas wyceniam swoje usługi. Jeśli jesteś tym zainteresowany zapraszam. Jako firma zajmuję się tym od ponad 10 lat. Terminy przygotowuję od 20, kiedy sam ich potrzebowałem. Adresy na życzenie nanoszę na mapę Google.

Poszukujesz fachowców, sklepów firm lub serwisów? Przygotuję bazę danych w Excelu. Znajdę dla ciebie fachowców, sklepy, firmy. Baza nie zawiera danych objętych ochroną RODO. Informację pozyskam z branżowych stron firm w tym płatnych baz danych. W stałej ofercie oferuje adresy do poszukiwań rowerów, kosiarek, traktorków, myjek ciśnieniowych, części samochodowych, autoszrotów, RTV, AGD i innych urządzeń nowych i używanych. Adresy na życzenie nanoszę na mapę Google. Przykład naszej pracy (kliknij w ikonę X arkusza Excel) - adresy firm zajmujących się oczyszczaniem mieszkań oraz sprzedażą rzeczy używanych nadających się do użytku. Adresy zawierają niepowtarzające się adresy, sortowanie alfabetyczne oraz kody pocztowe od najmniejszego do największego. Udostępniony plik XML otworzysz na komputerze, tablecie i smartfonie. Dostęp do bazy danych jest ograniczony abonamentem na rok.


Procedura zamówienia oraz dostarczenia usługi/produktu jest dość prosta. Na stronie internetowej wybieramy interesującą usługę/produkt, wkładamy go do wirtualnego koszyka, wybieramy opcję płatności. Wcześniej warto najechać kursorem na okno przeglądarki, w którym wpisany jest adres. Ta, na których można dokonywać bezpiecznych płatności, ma początek adresu https://. Tylko prawidłowo wpisane w przeglądarce adresy rozpoczynające się od https:// dają możliwość bezpiecznego płacenia. Połączenie to z użyciem „protokołu SSL” zapewnia ochronę danych, które przesyłane są między przeglądarką, a serwerem sieciowym. Poza tym na stronie przeglądarki powinna być widoczna kłódeczka. Po kliknięciu na pojawi się informacja o certyfikacie bezpieczeństwa. W sklepach, które nie mają w adresie https:// oraz nie mają owej kłódeczki lub widoczny jest problem z certyfikatem bezpieczeństwa, nie warto kupować, bo Państwa dane nie są właściwie chronione. Oferujemy takie zabezpieczenie na tej stronie i wszystkich podstronach!
Wróć do spisu treści